ציפוי אפוקסי לרצפה – כדאי וחשוב לדעת עליו

הפיתוחים הטכנולוגיים של השנים האחרונות הולידו לא מעט פתרונות, ההופכים את חיינו לנוחים הרבה יותר ועוזרים לנו לשמור על אלמנטים שונים בסביבתנו הקרובה וגם הרחוקה לאורך שנים. אחד מהם הוא ציפוי אפוקסי לרצפת בטון, הנחשב למוצר מתקדם, יעיל ומבוקש מאד ולא בכדי. בדומה לכל חומר צביעה אחר, יישומו פשוט וקל, אך בניגוד לפתרונות ציפוי אחרים, הוא נחשב לעמיד במיוחד וכזה המציע את רמת ההגנה הנדרשת.

הכירו את הפתרון הטוב הבא

ציפוי אפוקסי, המיועד לרצפות, הוא חומר קשיח. בעזרתו אפשר לקבל ריצוף שנראה נהדר, מצד אחד, אך גם כזה שנחשב לרמה גבוהה מאד. משלבים אותו פעמים רבות על רצפת בטון, המהווה חלק ממבנים מסחריים רבים ותעשייתיים שונים ובעזרתו מתאפשרת, בין היתר, גם שמירה על איכות הסביבה. הציפוי מביא אתו יתרונות רבים ומבצעים אותו בפועל אנשי מקצוע מומחים. משלב יישומו על השטח, ציפוי הרצפה הקיימת, ועד לטווח הארוך, זהו פתרון מומלץ לכל הדעות והזדמנות ליהנות משלל יתרונות.

יתרונות רבים בציפוי אחד

אחד היתרונות הבולטים של ציפוי מסוג כזה הוא העובדה שניתן ליצור בעזרתו משטח שקל מאד לתחזוקה וגם לניקוי. בעזרתו הופכת רצפת הבטון למשטח שקל לנגב ולנקות אותו מהלכלוך, מהאבק שהצטבר עליו וגם מהפסולת. זו גם הסיבה מדוע יראו אותו פעמים רבות במבני תעשייה שונים של מפעלים, המתמחים במזון, בתרופות וגם במשקאות מסוגים שונים. מעבר לכך, ציפוי זה יוצר, כאמור, משטח שהוא עמיד מאד וכן רצפה שנראית נהדר. הציפוי מגיע כיום במגוון של סגנונות וגם צבעים ואפשר לשלב אותו לצד אלמנטים אחרים כדי ליצור מרחב מסוגנן ויפה יותר מבחינה ויזואלית.

כאשר מדובר במפעלים או במקומות, היכן שתעבורת האנשים היא רבה, עוזר הציפוי ליצור משטח שהוא בטיחותי יותר, כזה העמיד מפני החלקה, מפני פגיעה, מפני חום ואפילו מפני אש. מעבר לכך, רמת הברק שלו גבוהה במיוחד, כך שהבהירות באזור שבו עובדים או מסתובבים משתפרת משמעותית.

למידע נוסף לחצו כאן

זקוקים לשירותיה של חברה, המתמחה בציפויים ובפתרונות איטום ברמה גבוהה? חברת ח.ב איטום וציפוי במערכות מתקדמות בע"מ, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירת שירותי החברה, לחצו בכפתור ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר במספר 08-8580262

צור קשר