איטום קורות יסוד

איטום יסודות המבנה

משפחה ממוצעת מבזבזת כשליש מתקציב הקירור והחימום השנתי – על אוויר שלמעשה דולף דרך פתחים שונים.

עם כמות הכסף שמבוזבזת על צריכת אנרגיה (חשמל, גז וכדומה) , ניתן לאטום בצורה עצמאית את כלל הסדקים והחורים. על-פי מומחים סביבתיים, איטום ראוי מפנים הבית וכן מחוץ אליו (ובכלל זה, איטום קורות קשר ואיטום קורות יסוד) עשוי לחסוך כספים רבים בצריכת האנרגיה.

בבניית מבנה קיימים אלמנטים רבים שצריכים להילקח בחשבון.

מובן כי מהנדסי הבניין והאדריכלים מחויבים לכלול את האלמנט הבטיחותי בעבודתם. קורות יסוד וקורות קשר, לדוגמה, מהווים את היסודות עליהם קם המבנה. איטום ראוי שלהם הכרחי לצרכי שמירה על תקינותו של המבנה לאורך זמן, וכן ליציבותו במקרים לא צפויים. האיטום חשוב ביותר בכך שמונע מהקורות להיחלש לאורך זמן, ולהיפגע מנזקים סביבתיים שונים.

דיירים רבים אינם מכירים בחשיבות איטום ראוי.

לרוב, חזות הבית ואלמנטים ארכיטקטוניים אחרים מושכים את עיקר העניין מצד הדיירים. עם זאת, ישנה חשיבות עליונה באיטום כראוי , בעיקר למניעת נזקים עתידיים. עבודה רשלנית בתחום זה תביא בסופו של דבר למעמסה כלכלית על כלל הדיירים, וכן להתעסקות בלתי פוסקת בנושא. מובן כי לאחר השלמת בניית המבנה,איטום של אלמנטים עליהם התבסס המבנה עצמו כגון קורות יסוד, חדרים רטובים ומרפסות מרוצפות יהיה קשה יותר וייצור בעיות שונות. מסיבות אלה, על דיירי מבנה חדש לוודא עם הקבלן שמבוצעות כלל הפעולות לאיטום נכון על פי התקנים.

צור קשר